UNIZO

UNIZO – AMS Road2Growth begeleidingstraject

Via deze startpagina kan je de software die je nodig hebt voor het afnemen van de BIAT (Brief Implicit Association Test) downloaden en installeren.

1. Klik onderstaande link en download Inquisit Lab 4.0
  1. Wanneer je Inquisit Lab 4.0 voor de eerste keer opent, zal er gevraagd worden naar een “registration key”. Deze is op het moment van de installatie nog niet beschikbaar, is computer afhankelijk en moet aangevraagd worden. Om een registration key aan te vragen, heb je een “computer key” nodig. Net boven de registration key zal je een computer key zien staan; noteer deze.
  2. Stuur je computer key via e-mail naar de contactpersoon van AMS: andries.reymer@ams.ac.be. De verantwoordelijke zal op basis van deze computer key een registration key voor je aanvragen. De aanvraag zal maximum 2 weken duren.

Belangrijk! Ondertussen kan je met de gratis trialversie al van start gaan. Elke keer dat je Inquist Lab 4.0 opent in de trial versie, zal je de mogelijkheid hebben om de registration key in te geven.

Belangrijk! Op het moment van installatie verbindt u zich er als coach toe om Inquist Lab 4.0 met de licentiecode die u van UNIZO/AMS krijgt enkel en alleen te gebruiken in het kader van het Road2Growth begeleidingstraject. De gebruiker verbindt zich ertoe Inquisit Lab 4.0 te de-installeren van zodra zijn/haar opdracht voor het Road2Growth begeleidingstraject eindigt.

1. Pak het bestand “BIAT testen Versie 3.zip” uit. Dit bestandje vind je hier. Het uitpakken van het zip bestand kan je doen door de niet-gezipte map uit de gezipte file te kopiëren naar (vb.) uw bureaublad. Indien je op je pc een specifiek programma om te zippen hebt staan, kan je uiteraard ook met dit programma werken. Het is erg belangrijk dat u het bestand zeker uitpakt!
    Het mapje “BIAT testen Versie 3” moet op een locatie komen waar je als gebruiker makkelijk toegang tot hebt en waar je bestanden kan opslaan.
  1. Alle bestanden die in de map “BIAT testen Versie 3” staan, moeten hierin blijven staan.