Icon info
NL
Search results
https://www.antwerpmanagementschool.be/nl
Home
https://www.antwerpmanagementschool.be/nl/zoeken
Zoekresultaten

Zoekresultaten

Zoeken

About 1668 results

Is AI de supply chain planner van de toekomst?

Besluitvorming in supply chain en logistiek is een proces waarbij veel op het spel staat. Veel AI-ontwikkelaars dromen van een wereld waarin alle gegevens worden verwerkt door geavanceerde algoritmen. Een wereld zonder menselijke planners, want "mensen kunnen alleen maar fouten toevoegen", dixit McKinsey (2018). Maar is dit echt het geval? Moeten we ons niet richten op het benutten van de voordelen van AI met de kennis en nuance van mensen? Zijn er geen gevallen waarin mensen voorspelbaar beter zijn dan puur datagedreven modellen?

Tijdens dit webinar presenteert prof. dr. Tom Van Woensel nieuwe inzichten die jouw organisatie naar meer efficiëntie en winstgevendheid kunnen leiden. Je zult meer ontdekken over de interactie tussen AI en supply chain & logistiek, zodat je hun volledige potentieel kunt ontsluiten.

(Dit webinar is in het Engels.)

Inspirerend leiderschap: van charisma naar impact

Hoe inspireer je mensen om samen naar een gemeenschappelijk doel te werken? Geen paniek, je hoeft er geen charismatische held voor te zijn (tenzij dat jouw stijl is natuurlijk). Iedereen kan leiderschap opnemen, als je het maar doet vanuit je eigen verhaal.

Learn to dance with finance: haal meer uit de cijfers

De mooiste dingen in het leven laten zich niet becijferen... Maar bij zakelijke beslissingen doe je dat beter wel. Daarin schuilt net de kracht van finance: door de juiste data samen te brengen kan je gefundeerde beslissingen voor jouw organisatie nemen.

Nina Vermaesen

Relevant voor je klant: succesvol innoveren met design thinking

“We zitten al jaren in de sector, ondertussen weten we wel wat de klant wil.” Een veelgehoorde uitspraak die klopt en niet klopt: via ervaring doe je inderdaad heel wat kennis op maar tegelijk lopen jij en je organisatie het risico om vastgeroest te raken in het (voorlopige) succes. Om alle kansen te grijpen, is het belangrijk dat je de dieperliggende wensen van je klanten kent én dat je deze kennis gebruikt om te blijven innoveren.