- Deze masterclass bevindt zich op het kruispunt van psychologie, neurowetenschappen, management en coaching en is in die zin uniek op de internationale markt.
- Je krijgt een stevige kennis mee van de theoretische fundamenten van affectieve, sociale en cognitieve neurowetenschappen, arbeidspsychologie en leiderschapstheorie.
- Je krijgt volop de kans om te oefenen; zowat de helft van het programma wordt besteed aan begeleide coachingoefeningen, peer-coaching, demonstraties, rollenspellen en simulaties.
- Je krijgt toegang tot lesmateriaal en diverse diagnostische tools voor het beoordelen van cognitieve en sociale stijlen, gezonde hersenen en flexibiliteit.
- Je krijgt toegang tot het NeuroTrainingLab™ dat is uitgerust met eenrichtingsspiegels zodat je kan observeren en oefenen, video’s opnemen en feedback krijgen op coachingoefeningen.
- Steven Poelmans, die dit programma geeft, heeft ruime internationale ervaring in zowel het onderzoek naar als het doceren van coaching, en is de auteur van talloze boeken, hoofdstukken en technische richtlijnen over leiderschap en coaching.
- Deze masterclass biedt je ook toegang tot, en is de eerste fase van, een programma om een gecertificeerde waarnemer en coach van het NeuroTrainingLab™ te worden, een methodologie om leiderschap te ontwikkelen met labs in vijf landen.
- Accreditaties en rankings: door de EQUIS-accreditatie van de Universiteit van Antwerpen - Faculteit Bedrijfswetenschappen en Economie, inclusief alle activiteiten van AMS, behoort AMS bij een selecte groep (1%) van business schools wereldwijd met drie internationale accreditaties (AACSB, AMBA en EQUIS), ofwel een zogenaamde "Triple Crown". Onze programma's behalen hoge rankings in de Financial Times Rankings.
Taal
Engels
Eerste startdatum
25.11.2024
Tweede startdatum
17.03.2025
Duur
3.5 dagen
Locatie
Antwerpen, België
Waarom AMS?
Start de registratieprocedure
Om de kwaliteit van deze masterclass te kunnen garanderen, laten wij slechts een beperkt aantal deelnemers toe. We raden je dan ook aan om zo snel mogelijk in te schrijven.