Terug naar overzicht
Welzijn
Hoe Proximus met #inspire2022 het bedrijf én de samenwleving weerbaarder maakt
Dit is aflevering 4 van de reeks 'Trends Gamechangers'.
De Trends Impact Podcasts nemen je mee op een spannende reis door de milieu- en maatschappelijke prestaties van bedrijven die een positieve impact hebben op onze planeet. Negen afleveringen lang krijgen winnaars en genomineerden van de Trends Impact Awards 2022 het woord. Host is Britt Buseyne, Trends-columnist en oprichter van de podcast Sustainababbels. Telkens geeft een expert van Antwerp Management School analyse en achtergrond.
In deze aflevering gaat Britt Buseyne in gesprek Catherine Bals van Proximus en Kathleen Vangronsvelt van Antwerp Management School. In 2020 lanceerde Proximus zijn bedrijfsstrategie #inspire2022. Daarin definieerde de telecommarktleider enkele prioriteiten om zowel het bedrijf als de samenleving rondom weerbaarder te maken. Dat het bedrijf veel in zijn mars heeft om dat waar te maken, bewees Proximus al tijdens de corona-pandemie. Toen onze (werk)wereld gedwongen werd gedigitaliseerd, zorgde Proximus voor een stabiel netwerk en betaalbare connectiviteit. Die missie wil het bedrijf in de toekomst verder zetten, met de nadruk op digitalisatie én duurzaamheid.
De Trends Impact Podcast is een initiatief van Trends en Antwerp Management School. De Trends Impact Awards zijn een initiatief van Trends en PWC, in samenwerking met Antwerp Management School.
De Trends Impact Podcasts nemen je mee op een spannende reis door de milieu- en maatschappelijke prestaties van bedrijven die een positieve impact hebben op onze planeet. Negen afleveringen lang krijgen winnaars en genomineerden van de Trends Impact Awards 2022 het woord. Host is Britt Buseyne, Trends-columnist en oprichter van de podcast Sustainababbels. Telkens geeft een expert van Antwerp Management School analyse en achtergrond.
In deze aflevering gaat Britt Buseyne in gesprek Catherine Bals van Proximus en Kathleen Vangronsvelt van Antwerp Management School. In 2020 lanceerde Proximus zijn bedrijfsstrategie #inspire2022. Daarin definieerde de telecommarktleider enkele prioriteiten om zowel het bedrijf als de samenleving rondom weerbaarder te maken. Dat het bedrijf veel in zijn mars heeft om dat waar te maken, bewees Proximus al tijdens de corona-pandemie. Toen onze (werk)wereld gedwongen werd gedigitaliseerd, zorgde Proximus voor een stabiel netwerk en betaalbare connectiviteit. Die missie wil het bedrijf in de toekomst verder zetten, met de nadruk op digitalisatie én duurzaamheid.
De Trends Impact Podcast is een initiatief van Trends en Antwerp Management School. De Trends Impact Awards zijn een initiatief van Trends en PWC, in samenwerking met Antwerp Management School.
door Kathleen Vangronsvelt, PhD, Catherine Bals
| 20 september 2023